2014. szeptember 3., szerda

Dönts most

Sziasztok!

Azt kell, hogy mondjam, befejezem ezt a blogot.

Nem érzem úgy, hogy az enyém lenne, hogy meglenne benne az a fokú lelkesedés és egyediség, amit a történeteimbe próbálok belevinni. Sosem éreztem úgy, hogy egy karakterem unalmas lenne, de az ebben szereplőket csak ezzel az egy szóval tudom jellemezni: unalom.
Egy bizonyos fokú undor tör rám, ha ezt a történetet nyitom meg és próbálom folytatni. Bárhogy szeretném, ez nem fog menni.
Gondolkodom rajta, hogy egy nemrégiben elkezdett történetemet vezetem majd le itt, a Blogspoton, vagy folytatom egy régebben elkezdett, ám félbemaradt történetemet- még nem döntöttem el.

Sőt, ezt a döntést rátok bízom.

Melyik történet legyen? Cím alapján választhattok:


A barátom rocksztárja vagy Árny az éjszakában

Az alábbi telefonszámon kérlek szavazz! A hívás díja ingyenes! Üzenj most, és tiéd lehet a fődíj egy egyhetes utazásról Álomországba!

Na szóval, aki döntött, az írja meg kommentben, vagy jelezzen, vagy bármi. ha nem írtok semmit, akkor nem rakok fel új történetet, értelem szerűen.:) A döntés a TI kezetekben van.:)

7 megjegyzés:

  1. Szia :)
    legyen A barátom rocksztárja!

    VálaszTörlés
  2. Szia!:)
    Rendben, akkor eddig 1:0 arra.:)

    VálaszTörlés
  3. hát ezt most nagyon sajnalom :( a telefonombol kitorlodtek a blogjaid es csak ebben a 2 hetben majd megvesztem h nem tudom olvasni es h uristen mirol maradtam le. most talaltam meg nagy kinszenvedesek aran. ( minden elmentett kedvenc blogjaimnal megneztem a csereket es igy lett meg vegul :D )
    de mindezek felul megertelek mas mufajban de en is ateltem ugyanezt ha valami nem megy es nem akarod, barhogyan eroltethetik ha egyszeruen... nem akarod es kesz. tehetseges vagy, mas tortenetedet is nagyon szivesen fogom olvasni barmi is legyen az. de
    en az Árny az éjszakában blogot olvasnam szívesebben. remelem ram hallgatsz ;) :D <3
    pusza xX

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, akkor már 1:1 az állás.:'D a szívem igazából mindkettő felé húz, mert mindegyikből olyan én fajta blogot tudnék kihozni, csak kell a motiváció, hogy minek álljak neki.:DDD
      köszi, hogy szavaztál!♥

      Törlés
    2. akkor ne alljunk a sziv utjaba...:'D csinald mindkettot,nekem az csak jo *-* de ha nagyon muszaj szavazok megegyszer az árny az ejszakaban storyra. :DD nem kell itt gondolkodni :D mostmar 1:2 :3 <3

      Törlés
  4. Szia!:) Én A barátom rocksztárja című blogot olvasnám:) amúgy nagyon sajnálom hogy nem fejezed be ezt a blogodat mert nekem nagyon tetszett mindkét főszereplő karaktere de végülis ez a te döntésed! Remélem minnél harabb jelentezel az új blogoddal!♡♥♡

    VálaszTörlés